Rólunk

2007
Elindultunk

az első alkalom

2009
Bővülünk

2 pedagógus szükséges a növekvő létszám miatt

2012
Népszerűek vagyunk

egyre népszerűbbek vagyunk, az óvónők is méltatják előkészítőnket

2015
Elsős tanító nénik

alkalmanként a leendő elsős tanító nénik is részt vesznek a foglalkozásokon

2017
Három helyszínen

három helyszínen forgószínpad-szerű foglalkozásokat tartottunk, mert több, mint 50 gyermek érkezett egyszerre

2020
Covid

első a biztonság

2023
Folytatjuk

és itt vagyunk újra

Petőné Herman Noémi



szakvizsgázott tanító, 
tananyagfejlesztő, 
fejlesztőpedagógus

Petőné Herman Noémi vagyok, főiskolai tanulmányomat Zsámbékon, az Apor Vilmos Katolikus Tanítóképző Főiskolán végeztem, ahol magyar nyelv–és irodalom műveltség területtel kiegészített diplomát kaptam. 


1999-ben helyezkedtem el a Dunakeszi Bárdos Lajos Általános Iskolában és vagyok azóta is pedagógusa az intézménynek.


Sok akkreditált pedagógus továbbképzésen vettem részt, többek között a

  • „Hatékony iskolát mindenkinek – avagy integrált nevelés a gyakorlatban”,
  • Mozgásfejlesztés integrált csoportban 3-10 éves korig,
  • ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar – Fejlesztőpedagógus,
  • Komplex Alapprogram – digitális és művészeti alprogrammal, stb.


Fejlesztőpedagógiai tanulmányaim sarkalltak arra, hogy 2007-ben elindítsam az iskola-előkészítőt, ami nagyon gyorsan népszerű lett.


Közoktatási vezető pedagógus szakvizsgámat a Kodolányi János Főiskolán szereztem.


Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetnél tananyagfejlesztőjeként a normál tantervű 3-4. osztályos és az SNI 5-6. osztályos matematika tankönyv és munkafüzet írásában vettem részt.


Az iskolakezdés különleges fordulópont egy család életében, ezért fontosnak tartom a zökkenőmentes átmenet biztosítását az óvodából az iskolába. 


Az Iskola-előkészítő foglalkozások ebben nyújtanak segítséget. 




Kardos Eszter



óvodapedagógus, 
szakvizsgázott tanító, 
ének-zene tanár

Kardos Eszter vagyok, pedagógusi munkámat óvónőként kezdtem 1992-ben Veszprémben. A soproni Benedek Elek Óvóképző Főiskola befejezése után a tanítóképzőt Kaposváron, majd az ének-zene tanári szakot Egerben, az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolán szereztem. 


Atipikus fejlődés területen az Apor Vilmos Főiskolán szakvizsgáztam.


Folyamatosan keresem és tanulom az új módszereket, amelyek segítik az élményszerű tanulást, tanítást. Például: 

  • Szociális kompetencia-fejlesztés vizuális neveléssel (Igazgyöngy Alapítvány), 
  • Aktív zenetanulás énekléssel és mozgással (Zeneakadémia), 
  • Sakkpalota módszer (Polgár Judit Oktatási Központ).
  • Elkötelezett híve vagyok a mindennapi éneklésnek.


Jelenleg egy harmadikos osztály tanítója vagyok, valamint egy első osztályban tanítok ének-zenét emelt szinten.


Többféle intézményben, iskolatípusban szereztem gyakorlatot (Waldorf iskola, Művészeti iskola, kis gimnázium).


Bárhol is tanítottam az óvodából iskolába való átlépés nehézségével mindenhol találkoztam. Lényeges, hogy ez a lépés természetes, örömteli legyen. Ebben szeretnék segíteni az iskola-előkészítő során, amiben társul hívom az éneklést, verselést, ritmikus játékokat, melyek mind a testünket, mind a lelkünket harmonizálják.


Herczku Anikó



tanító, 
fejlesztő pedagógus, 
alapozó mozgásterapeuta

Herczku Anikó vagyok a Debreceni Tanítóképző Főiskolán diplomáztam, a műveltségi területem magyar nyelv és irodalom. 


Tanítói munkám mellett fontos számomra, hogy tovább képezzem magam.


  • Fejlesztő pedagógus akkreditált továbbképzésen kaptam jogosultságot a különböző képességek elakadásának fejlesztésére.
  • Alapozó mozgásfejlesztő terapeutaként mind az iskolai életben, mind a magán óráimon építem a gyermeki idegrendszert, amely megalapozza a gördülékeny tanulást, a zökkenőmentes közösségi beilleszkedést. 


Jelenleg egy elsős osztály tanító nénijeként „fogom” a kisgyermekek kezét, igyekszem kellő motivációval, türelemmel, szeretettel mutatni az utat és felébreszteni a tudásvágyat a szociális kapcsolatok kiépítésével ötvözve. 


Úgy vélem, a gyermeki élet legnagyobb lépése az óvodából megérkezni az iskolába. Ezt a hatalmas lépést szeretném könnyedebbé varázsolni egy áthidaló iskola-előkészítő keretein belül.